Wednesday 6 August 2014

Ekoran Rafizi Ramli Kata Cikgu Pa Bodoh Sebab Ditangkap Berzina dan Video Seluar Dalam Warna Putih

Sudah banyak kali diperingatkan bahawa PKR atau mana-mana pemimpin dan ahli-ahli PKR tidak perlu diberikan tempat sangat dalam PAS. PAS tidak perlu terlalu mahu mengambil hati mereka, kemudian memberikan ruang sebebas-bebasnya dan seluas-luasnya kepada mana-mana pemimpin serta ahli-ahli PKR terutama sekali Anwar Ibrahim.

Sekarang, anjing yang kita lepaskan sewaktu tersepit dahulu, sudah mula menggigit tangan kita kembali.

Kenyataan balas Rafizi Ramli yang ternyata berang apabila Setiausaha Agung PAS, Cikgu Pa menyifatkan kenyataannya mendedahkan pertemuan antara TGHH, Mat Sabu dan TG Haron Din dengan Anwar untuk menyatakan kita tidak mahu melantik Anwar sebagai PM sekiranya PR berjaya kuasai Putrajaya sebaliknya Tengku Razaleigh Hamzah, sebagai bodoh, dibalas dengan cara yang sangat keji oleh Rafizi Ramli.

Dari awal lagi, apabila Anwar kita biarkan bermaharajalela, kita akhirnya akan terpengaruh dengan cara serta kaedah keji yang dipraktikkan oleh Anwar Ibrahim. Siapa gurunya kalau bukan Zionis walaupun pada masa yang sama, ramai menyalahkan Dr. Mahathir kerana mengajar tali barut Zionis itu seni politik yang lebih besar. Hubungan akrab antara Anwar Ibrahim dengan Zionis sehinggakan dia menjadi salah seorang daripada penerima dana bantuan dan kewangan, telah menyebabkan Anwar besar kepala dan sentiasa berlagak angkuh, sama seperti Zionis di bumi Palestin.


15 tahun dahulu, kita  menyelamatkan Anwar Ibrahim daripada dinista, dicaci dan dihina oleh orang-orang UBN. 30 tahun dahulu, Anwar Ibrahim telah kita pujuk untuk menyertai PAS tetapi dia memilih untuk menyertai UBN, kononnya untuk mencuci tahi dan bau taik dalam tong UBN. Malangnya, 15 tahun kemudian, dia disepak keluar dan dihina oleh Dr. Mahathir walaupun pada ketika itu, Anwar adalah Timbalan Perdana Menteri dan Timbalan Presiden UBN.

Kita pungut, kita didik dan kita cuci taik-taik yang ada pada muka dan tubuh badan Anwar Ibrahim. Kita jadikan dia sebagai orang maksum, yang tidak bersalah, yang teraniaya dan dizalimi oleh rejim kerajaan yang diterajui oleh UBN. Kita bagi gambaran yang baik-baik kepadanya. Kita angkat dia kononnya sebagai pejuang rakyat marhein, walaupun kita tahu, Anwar Ibrahim sendiri sewaktu di dalam kerajaan merupakan penyangak terbesar dan kerja utamanya adalah mengkayakan kroni serta kaum keluarganya.

Tentu ramai yang masih ingat, apa kata-katanya ketika kita membidas tentang pertambahan pemberian lesen-lesen judi kepada kroni-kroni utamanya seperti Vincent Tan ketika dia cukup berkuasa sebagai Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan dahulu. Tok-Tok Guru kita diibaratkan sebagai selipar jamban, terompah kayu, wali terompah dan seribu satu macam gelaran.

Hanya kerana kita membela orang yang tertindas, konco-konconya seperti Rafizi Ramli sanggup mengeluarkan kenyataan yang sangat biadap. Walhal kitalah yang paling kuat membela Anwar Ibrahim dalam kes video Chinadoll walaupun muka, badan, bahkan cara jalan dan cara cakapnya juga sangat jelas itu adalah Anwar Ibrahim. Sehinggakan ada di kalangan kita termasuklah TGHH sendiri terpaksa mencari-cari dalil agar Anwar Ibrahim tidak diaibkan kerana kesan aib tersebut bukan sahaja menimpa Anwar Ibrahim dan konco-konconya sahaja, bahkan seluruh keturunannya selagi mana mereka wujud di muka bumi ini.

Malangnya, budi baik kita tidak dibalas dengan ucapan terima kasih, bahkan para pemimpin PKR seperti Rafizi Ramli dan Zuraidah Kamaruddin mencari-cari pula aib pemimpin kita untuk didedahkan supaya kita terus tunduk dan terus patuh kepada apa-apa juga kehendak mereka.

TGNA seringkali berpesan dan mengeluarkan kenyataan bahawa kita tidak boleh masuk lubang yang sama untuk kali kedua tetapi nampaknya dalam hal ini, kita bukan sahaja sudah terperosok dalam lubang yang sama dua kali bahkan berkali-kali.

Takkan sebodoh ini jemaah yang memperjuangkan Islam?

6 comments:

Anonymous said...

Lubang tu dah lama menunggu orang2 yang riak dan sombong. Bebas mempermainkan ayat Al Quran semata-mata membela sekutu mereka.

Kini solat hajat yang mereka adakan untuk menghukum saudara seIslam telah mula mendatangkan hasil.

PAS bila lagi nak keluar dari kepompong kejahilan yang telah di sogokkan oleh Ulama2 Katoon Mat Sabu dan konco2nya.

Anonymous said...

saya ni bukanya ahli atau penyokong pas. pas kalau dimaki dan dihina pun tak jalan punya. sebab mereka sentiasa ada dalihnya.
beginilah....sebagai umat islam....berserah kepada allah. buat sembahyang istikharah. biar allah tunjukan jalan. buat dengan ikhlas. insyaallah allah tunjukan jalan.

Anonymous said...

tak payah buat sembahyang istikharah..
gunakan akal fikiran yg Allah kurniakan sudah cukup utk melihat yg mana hak dan yg mana bathil,yg mana halal dan yg mana najis.

Anonymous said...

Dari artikel diatas macam lah PAS ini bersih tak ada taik , selagi orang macam mat sabun dan yang seangkatan dengan nya didalam PAS , parti ini bukan kotor macam taik malah macam sidunggu suka makan taik di tambah pula yang tinggal pun ustaz yang tak boleh harap bab duit perempuan aku bukan bolih percaya sangat dengan mereka ini sebenarnya sekarang ini majoriti ahli politik yang ada di negara ini sekarang dah tak ada kualiti , kalau ada sedikit memang mula nampak baik akhirx2 jadi taik. Anuar peliwat memang dari asal lagi dah kotor sebab suka lubang taik jantan.

Anonymous said...

What to do? It is a dog eat dog world.

Anonymous said...

Mungkin inilah yg dimaksudkan tun M tentang ugama dan politik harus dipisahkan bilamana tokguru,ustaz dan pemimpin parti politik mempergunakan islam bagi tujuan berpolitik bukanya berpolitik utk memperjuangkan islam.