Wednesday 27 August 2014

Kalau Dah Nama PKR, Jahilnya Mengalahkan Kaum Kafir... Imam Pun Tak Tahu Apa Benda!


Setiap orang PKR salah satu sifatnya ialah berlagak macam pandai. Kalau orang tidak setuju dengan mereka, habis orang itu akan dibodoh-bodohkan dan dibangang-bangangkan walaupun hakikatnya merekalah sebenarnya yang bodoh dan bangang.

Timbalan Speaker DUN Selangor yang juga merupakan ADUN Seri Setia, Nik Nazmi merupakan contoh terbaru kebodohan dan kebangangan yang menjadi ciri-ciri utama PKR.

Jangan terkejut sekiranya kebodohan dan kebangangan itulah yang menjadi daya tarikan dua orang ADUN PAS Selangor untuk dijadikan sebagai pedoman dan ikutan.

Beberapa pihak mempertikaikan pengangkatan Wan Azizah sebagai IMAM. Lantas, Nik Nazmi yang barangkali tidak pernah pergi usrah, tidak pernah menghadiri kuliyyah syariyyah yang banyak diberikan secara percuma di masjid-masjid serata Selangor gagal memahami apa yang dimaksudkan sebagai IMAM.

Katanya, tidak salah Wan Azizah dilantik sebagai Menteri Besar Selangor kerana Menteri Besar Selangor tidak semestinya jadi IMAM SEMBAHYANG!

Begitulah kalau Allah Taala hendak menunjukkan kekuasaan-Nya.

Imam pun Nik Nazmi tak tahu apa. Dia ingat Imam tu sekadar Imam Solat!

Itulah, kita berkawan dengan PKR dengan harapan mereka akan menjadi lebih faham agama. Tetapi rupa-rupanya mereka lebih jahil daripada orang UBN yang mereka cop sebagai jahiliah...

9 comments:

Anonymous said...

kau faham tak menteri besar tu ape..?..tak payah nak hijack perkataan imam tu seolah2x sama dengan menteri besar..nilah masalhnya otak arab

Anonymous said...

Yg cari pasal dalam isu ini adalah anwar Al ketum. Ada akal atau tak calon bini sendiri. Yg patut kena hentam adalah anwar bukan pas la bodoh

Anonymous said...

Muka memang dah nampak bodoh, ingatkan otaknya pandai. Tapi sah memang otak pun memang bodoh juga.

Anonymous said...

Sampai pru kita ajar liberal2 agama ni.Menangkan melayu islam samada dari pas atau ubn.Pkr mmg kurang ajar.

Anonymous said...

imam yang dipilih bukanlah imam boneka yang dikawal oleh suaminya seorang peliwat dan penipu tegar.

Anonymous said...

DARI DULU LG PKRNI BODOH TAPI PAS DOK JOIN JUGA.

SAPA BODOH ????

Anonymous said...

Memang ahli2 PKR berlagak pandai tapi sebenarnya bodoh. Kelentong pasal politik memang pandai supaya dipandang gah oleh orang2 sekeliling. Hakikatnya, pilihanraya parti kerusi pun boleh terbang. Bodo piang.

Anonymous said...

yg bodoh piang melantung hangit tu ialah pengundi mereka.

Anonymous said...

sepatutnya sultanlah jadi imam..buat pe menteri besar..sultan adalah ketua negeri..jawatan menteri besar tu bagilah kepada yg mampu tak kirelah lelaki atau perempuan..tapi aku tetap tak percaya wan azizah mampu pikul tanggungjawab tu..dia tiada wibawa..harap suami kaki main jantan dia je