Monday, 25 August 2014

Biadap Dan Kurang Ajar Betul Parti Anak Beranak Anwar Ibrahim Ini


PAS tidak perlu kacau PRK DUN Pengkalan Kubur. Serahkan sahaja kepada PKR untuk bertanding di situ. Lagipun, sebarang keputusan kalau PAS bertanding di DUN Pengkalan Kubur tidak akan memberikan sebarang perubahan dalam Kerajaan Negeri Kelantan.

Begitu juga kalau hari ini, keputusan di Selangor ialah, DUN Selangor dibubarkan. PAS perlu meletakkan calon di semua tempat yang mempunyai pengundi campuran yang ditandingi oleh PKR sebelum ini. Dan yang lebih penting, PAS jangan sesekali menghulurkan bantuan kepada PKR termasuklah undi walau satu pun kepada mana-mana calon PKR.

Kalau perlu, boikot sahaja mana-mana calon PKR tanpa perlu kita mengundi calon UBN.

Pengarah Strategik PKR, Rafizi Ramli yang masih gagal menjawab atau membuat laporan polis berhubung pendedahan dokumen Langkah Kajang walaupun dia cuba menafikannya serta menyatakan dokumen tersebut adalah palsu, benar-benar telah mencabar dan meremehkan bantuan serta pertolongan PAS kepada PKR selama ini.

Dengan mengajar PKR, bermakna kita juga akan mengajar DAP sekaligus memandangkan DAP sebenarnya yang berada di belakang PKR dan DAP jugalah yang menggunakan PKR untuk memperdayakan PAS dengan fantasi Pakatan Rakyat.

Sudahlah PAS dipersalahkan tentang kemelut dan perebutan jawatan Menteri Besar Selangor yang dicetuskan sendiri oleh PKR, Rafizi Ramli pula mengatakan, PKR tidak memerlukan PAS untuk menawan semula Selangor kalau DUN Selangor dibubarkan dan untuk mencapai kemenangan di DUN Pengkalan Kubur.

Ini masanya untuk kita mengajar, siapa sebenarnya yang lebih kuat dan lebih penting.

Sudah sampai masanya, PKR yang sedang kalut untuk menyelamatkan Dinasti Anwar dan Anwar sendiri daripada dipenjarakan menerusi argumen-argumen bodoh mereka, diajar sehingga mereka terduduk dan tertiarap.

Manusia angkuh, sombong dan bongkak seperti para pemimpin PKR, tidak harus diberi muka langsung. Mereka terlalu memandang hina orang lain terutama sekali dari PAS yang disifatkan sebagai jumud, kuno dan hidup di padang pasir. Mereka juga terlalu perasankononnya mereka lebih bijak, lebih pandai mengatur strategi dan lebih pandai memanipulasi.

Sekarang kita pula mengambil giliran untuk memberikan tunjuk ajar sebenar kepada golongan bodoh sombong itu. PRK DUN Pengkalan Kubur dan Pilihanraya Negeri Selangor adalah medan terbaik untuk kita mengajar PKR dan DAP selain mengecewakan golongan PARASIT di dalam PAS.

5 comments:

Anonymous said...

Nmenya pollytick, x kira ape brand pn, mantelity nye same, semua nk pijak lawan mahupn kwn utk lepaskn tenguk sendiri, kita kena faham dn mengetahui ciri2 asal usul/asas pollytick yg ade ari ni, merupakan idealogi Yahudi,Nasroni@Majusi yg menjurus manusia kpd kehancuran/kegagalan dunia akhirat, yg kita org Islam pi letak level/sekongkol dgn puak mala'unie tu buat ape???? Kan ke tu kerja org x beraqidah nmenye???? Ambiklh ape risiko pn dh nk sngt sme mcm puak2 Mala'uni tu,,, ape nk nak hairan!!!!!!!"

Anonymous said...

politik idealogi yahudi..tv,kete,moto,basikal,motobot ,kasut,...maah!!mana unta aku daa...!!!

rohee wak hep said...

Berani ke korang? Yang dah terang-terang derhaka pun korang diamkan aje...jangan buat lawak lah..dah puas kitaorang ketawa.

Anonymous said...

ROHEE
KASAR LAWAK KO !!!!

PAS MANA BERANI BRO, CAKAP BERDEGAR2 DARI DULU LAGI TAPI BERGELUMANG DENGAN TAIK

TAK KAN BERANI, LAIN KALI LA

Anonymous said...

Agak sukar rasanya sbb Pas pusat telah dikuasai oleh puak anwarinas yang diketuai oleh timbalan president mat Sabu. Sudah tentu mat sabu akan menyokong pkr sepenuhnya.