Friday, 15 August 2014

Naib Presiden PKR Ini Sangat Biadap dan Tak Kenang Dek Untung Bila Anggap PAS Di Bawah Telunjuknya


Tidak hairanlah mengapa sebilangan macai UBN benci sangat dengan hindu sekor ni. Berlagak nak mampus. Udahlah bodoh, sombong pula. Paling tak boleh tahan ialah sikap menyombong tak kena tempat dan lupa yang dia hanyalah peguam yang sangat bergantung kepada lidah putar belitnya untuk hidup. Kalau lidahnya dikerat, dia mungkin terpaksa membalut kepala lutut dan mengemis di tepi jalan kalau tidak pun hidup sepanjang masa dengan botol arak.

Apakah anak hindu ini rasa PAS adalah hamba abdi PKR? Siapa dia di dalam PAS? Taukeh? Yoga? Brahmin?

Tak sedarkah diri yang dia pun jadi Ahli Parlimen Padang Serai sebab undi jemaah PAS. Tanpa undi PAS, dia takkan merasa jadi Ahli Parlimen di kawasan tersebut. Meskipun ramai India di Padang Serai tetapi dia kena ingat, India-India yang asalnya pekerja estet yang sekarang ini ramai daripada anak-anak muda bergiat aktif dalam kumpulan-kumpulan samseng, bukannya reti sangat mengundi. Kalau tak kerana orang-orang Melayu di perkampungan-perkampungan yang berselerak di seluruh Parlimen Padang Serai memilihnya, dia hanyalah peguam pengangkat fail saja.

Sekarang nak main arah-arah pulak supaya PAS ikut telunjuknya?

Siap nak arah-arah TG Presiden untuk akur dengan perintahnya?

PAS Padang Serai, kalau UBN Padang Serai pun hidup segan mati tak mahu, elok jugalah dikuburkan anak hindu tak sedar diri ni. Biar dia rasa, siapa yang jadi tuan, siapa yang jadi pariah jalanan!

Nota: Orang utara tak pernah panggil kaum India sebagai India atau Tamil, sebaliknya semuanya dipanggil Hindu. Anak Hindu dalam artikel ini tidak merujuk kepada agama, tetapi identiti bangsanya. Manakala India yang kurang ajar dan biadap selain samseng dan jahat, dpanggil sebagai PARIA. Harap maklum!

6 comments:

Anonymous said...

Setan sekor ni memang biadap ,kata-kata dan lagaknya sering menyakitkan hati.Dia ingin menjadi seperti Anwar ,mengeluarkan kata-kata kesat pada pemimpin Umno,sedangkan sebenarnya dia jauh lebih teruk dari pemimpin Umno tersebut,sekarang semuanya terbukti.Yang memfitnah dan berkosnpirasi sebenar dia ,bukan pemipin Umno.

azlan aini said...

Itulah.. Kalau Umno ingatkan / b tahu kata Umno dengki.. Umno fitnah.. Macai Umno otaknya jauh lebih bijak dari pencacai pas.
Kan dah dapat faedahnya

Anonymous said...

Betul tu..
Dah banyak kali ubn ingatkan..
tapi sombong...kata ubn dengki niat jahat..
pas kena belajar cara mengenal manusia guna otak bukan guna kepala lutut...

Anonymous said...

Betul kata anak hindu tu..situasa sekarang ni pas minoriti dlm PR...jadi wajib ikut majoriti..
sedar dan lihat lah pas...mudahnya menghancorkan pas....kerana apa?..
Kerana kebodohan pas...

Anonymous said...

Pengalaman politik pas dah berpuluh tahun..
tapi ternyata masih mudah dihancorkan parti hingusan pkr...kenapa?
Kerana pemimpin tidak bijak membaca rentak lawan atau kawan..

Anonymous said...

padan muka