Saturday 2 August 2014

Sanggupkah Kita Menghirup Darah Saudara Kita di Palestin Menerusi Penyengutuan Dengan DAP?

Dari awal lagi, DAP sememangnya kuat menyokong Zionis Israel. Apabila Kerajaan Singapura yang diterajui PAP, bapa kepada DAP sebelum parti tersebut disingkirkan dari Malaysia pada tahun 1965, mengeluarkan pelbagai berita dan cerita untuk menyokong tindakan Zionis membunuh rakyat Palestin, DAP secara terbuka menyokong tindakan PAP itu.

Malah DAP selama ini pun berjuang agar Malaysia mengadakan hubungan diplomatik dengan Israel kerana menurut mereka, pemencilan Israel oleh Malaysia merugikan negara ini.

Yang tidak diberitahu oleh DAP ialah, mereka mendapat latihan, bantuan serta diberikan kursus promosi, publisiti serta media oleh Zionis sama ada yang berpangkalan di Singapura, Australia, Amerika Syarikat, United Kingdom, mahupun di negara haram Israel sendiri.

Sebab itulah, selepas tahun 2008, kita dapat melihat perubahan besar dan drastik dalam DAP terutama strategi-strategi yang mereka atur. Pendedahan yang DAP dan PKR menerima bantuan daripada Soros serta beberapa pertubuhan neo-Zionis, membuktikan hubungan akrab DAP dan PKR dengan golongan laknatullah itu.

Kita baca dan nilaikan sendiri apa yang dikatakan oleh Anthony Loke, salah seorang pemimpin utama DAP yang sebelum ini bukan main kuat lagi menghentam PAS kerana enggan tunduk kepada kehendak DAP dan PKR dalam isu perebutan jawatan Menteri Besar Selangor.

Selain Anthony Loke, seorang lagi CINA-YAHUDI yang menjadi ahli politik di Malaysia adalah Teresa Kok. Cina-Yahudi atau Yowtai merupakan golongan yang paling tidak dikehendaki di negara asal mereka dan kebanyakan daripada mereka melarikan diri selepas Revolusi Kebudayaan ke negara-negara asing, termasuklah ke Malaysia.

5 comments:

Anonymous said...

Salam tuan Admin,
Terima kasih atas pendedahan ini. Mungkin tuan boleh dapatkan pandangan golongan Ulama kita dan mint mereka agar mengeluarkan kenyataan keras terhadap kafir ini.

Tak perlulah minta pandangan pencacai peliwat dan kafir dalam pas. Bila teresa hapuskan tulisan Jawi pun pencacai ini sokong. Terlalu banyak mereka usik Islam sejak mutakhir ini.

Terima kasih.

Anonymous said...

SALAH PAS JUGA, DARI DULU PUN DAH TAU DAP BABI TU BENCI ISLAM, NAPA PAS NAK BEGABUNG

SALAH PAS JUGA SELAMA BERGABUNG LANGSUNG TAK BERANI KATA APA KT DAP BABI ATAS ALASAN MENJAGA KEHARMONIAN PAKATAN.. SEBAB TU DAP BABI CUKUP BERANI HINA ISLAM

KELUARLA DARI PAKATAN HARAMJADAH NI

Anonymous said...

Salam tuan Admin,
Diharap tuan boleh highlightkan isu ketika kekecohan causeway JB, dimana dengan sengaja piha kafir sekat jalan dengan bas.

Tujuannya cukup mudah, pihak kafir dapi ini mahu menjaga kepentinagn singapura.

pengkhianat negara seperti kafir dap ini harus diajar. mereka tidak kisah pasal Malaysia, janji memberi keuntungan kepada singapura. Sangat celaka la mereka2 ini.

Terima kasih.

Anonymous said...

Sebenarnya, Pemimpin PAS seperti Mohamad Sabu dan Mustapha Ali TAHU wang yang diterima daripada DAP dan PKR datangnya dari sumber bantuan Kewangan Israel di dalam Pilihanraya ke 13.

Allah SWT tahu dan menunjukkan keanehannya bilamana, PR memenangi UNDI Terbanyak tetapi Gagal Memerintah Negara.

Sesungguhnya, DUIT-DUIT Sumbangan Pilihanraya selain drp Sumbangan Israel, sumbangan drp Parti DAP adalah hasil dari pemberian Taukey Cina drp wang Haram, penjualan Dadah, Judi, Pelacuran, Rasuah dan segala macam penipuan yg mereka lakukan.

Sekarang Bibit Pepecahan di dalam PAS sudah semakin Ketara, Berapa Ramai Pemimpin PAS, Ulamak, dan Ahli-Ahli Yang Setia Berba'ih Cerai talak Tiga Pd isteri memakan wang sumbangan ini, menjadi darah daging mereka...

Hasilnya, apa-apa kata Presiden PAS, Mursyidul Am, Dewan Ulamak, amat sukar diterima, malah ada yang menidakkannya, menafikannya, mengatakan pendirian peribadi pemimpin?

Inilah BAHANAnya memakan wang darah umat Islam yang di hisap, disedut, dirampas oleh Kafir Durjana Laknatullah Israel ini.

Amat Sukar Pemimpin PAS, Ulamak dan Ahli untuk mencapai kata sepakat, apabila yang alim dan warak tidak lagi dihormati, yang ada duit lebih dihormati..

Pas sudah memakan hasil sumbangan Yahudi/Israel..maka kenalah terima PADAH DAN KEMURKAAN ALLAH SWT.

Anonymous said...

Haram tetap haram...ini lah hasil sumber haram...