Sunday 7 September 2014

AHMAD AWANG, HUSAM MUSA dan MUJAHID YUSOF Mula Berkempen Tarik Ahli PAS Masuk PASMA

Kita tinggalkan sekejap penjelasan dan pendedahan yang dibuat oleh TGHH berhubung pembohongan dan penipuan PKR-DAP pada Khamis lalu di hadapan jemaah-jemaah PAS di Terengganu. Perjalanan pendedahan, penjelasan dan soal jawab dalam program tersebut, boleh ditonton menerusi klip-klip video di bawah.

 

Walaupun sebahagian besar daripada kita barangkali terlalu baru dengan penjelasan ini, tetapi di kalangan golongan konversatif dan pro-ulama, yang bencikan pengkhianat dan munafiq, ia bukan lagi rahsia. Malah, terlalu banyak liqa' fikri atau pertukaran pendapat mahupun usrah diadakan membabitkan elemen-elemen ini. Cuma golongan yang baru menyertai PAS, seringkali tak tahu benda-benda ini kerana bagi mereka, PAS hanyalah selipar jepun kepada PKR dan DAP dalam Pakatan Rakyat. Jadi, tidak hairanlah terkeluar pendapat, PAS tidak wala' kepada Pakatan Rakyat.


Selepas pendedahan tentang kewujudan PASMA atau lebih tepat lagi Lajnah Anwar-Guan Eng dalam PAS, pemimpin-pemimpin utamanya tidak lagi berselindung untuk menikam dan membunuh PAS. Forum demi forum diadakan demi menarik sokongan kepada parti baru yang masih bersandarkan kepada nama 'persatuan'.

Dengan menggunakan tajuk, 'PAS CAMPUR UMNO Ke Mana Halatuju?' kita sebenarnya sudah boleh agak apa motif sebenar forum yang wajah-wajah penforum utamanya.

Bila nama 'UMNO' digunakan, ia bertujuan untuk menaikkan kemarahan dan kebencian ahli-ahli PAS kepada TGHH dan kepimpinan PAS yang enggan berkompromi berlebih-lebihan atas nama Tahaluf Siyasi. Atau lebih tepat lagi, untuk menarik sokongan ahli-ahli PAS kepada kumpulan pengkhianat yang masih enggan melepaskan keahlian mereka dari PAS.

Golongan PARASIT yang masih bertapak dalam PAS, perlu dikenakan tindakan keras dan tegas. Benarlah seperti yang disarankan oleh seorang ahli dalam forum bersama-sama TGHH seperti dalam klip video di atas, jemaah PAS mahukan TGHH tidak lagi bersikap lembut, sebaliknya bertegas. Masa untuk berlembut sudah tamat sebenarnya.

Kalau perjuangan mahu diperkukuhkan, duri dan sengat seperti Ahmad Awang, Husam Musa, Mujahid, Khalid Samad, Dr. Dzul dan beberapa orang yang lain, perlu dikeluarkan atau disisihkan. Selagi mereka ada kedudukan dalam PAS, selagi itulah PAS akan tetap dilihat sebagai penyembah Anwar dan Lim Guan Eng.

14 comments:

Anonymous said...

Biar parasit ni keluar sekarang.Proses pembersihan yg menyakitkan.Bahagian yg sakit kita buang.Biarpun selepas ni kurang sempurna tapi akan bertambah sihat.Kita buat kerjasama dgn umno bukan nak bergabung pun.Bila kerjasama dgn umno dan beberapa adun parasit di selangor dibuang,memang kita tak boleh tubuh kerajaan perpaduan dgn umno.Tak mengapa tapi sokongan melayu pada pas dan umno akan meningkat naik mendadak.Elakkan pertembungan sesama umno dan pas di pru.Insyallah kita ajar kafirun dan parasit bangsa pkr dan pasma ni dgn satu pukulan maut.Biar depa berkubur.

Anonymous said...

Mohon sambungan..utk berlaku adil.dlm umno pun ada parasit yg merosakkan bangsa dgn penghapusan mcm2 akta.Depa ni pun kita hapuskan dan bersihkan.

Anonymous said...

Sejak pagi ini semua blog2 dan komen yang mengutuk Najib telah dikeluarkan dan digantikan dengan isu dalam PKR/PAS saja. Adakah ini cara kuku besi Najib?Eloklah dia tukar nama dari Ah Jib Gor ke Poo Kee Mak.

Anonymous said...

Yang poo kee mak tu ko.. !!
Mmang perangai macam babi la ko ni...
Ape kna mgena Najib dlm hal ni..? Bodo Sgt la ko ni..
Pgi balek ..jilat puki mak ko sndri la bodo..!!!

Anonymous said...

anon 7 September 2014 12:16,

macai pkr pn baca blog nie?
jaga2, peliwat dh datang.
depa tgh panas ngn Ulama PAS skng..

Anonymous said...


KAN DAH KENA MAKI. BUTA JE. BODOH PUNYA MACAI PKR.

Anonymous said...

Aha..memang bodoh punya macai pkr

Anonymous said...

HAPUSKAN semua PUKIMAK PUKIMAK dalam UMNO dan PAS, golongan bangsat dan berpaksikan burit burit CINA DAP MESTI DIHAPUSKAN!!

Anonymous said...

PasMa? hahahahaha ini adalah golongan org kecewa..

Anonymous said...

Ni yang orang kata gunting dalam lipatan, musuh dalam selimut.


Rupanya ada proksi Anwar dalam PAS...

Anonymous said...

Sokong 200%.. Pookeemak2 tu smua msti d hapuskn tak kira la umno ke pas ke..

zakzak said...

Just wondering, muktamar akan datang ni akan berlaku pemilihan Presiden dll atau tak? PASMA mungkin akan cuba singkirkan TGHadi...

Anonymous said...

Maaf cakap lah. Mereka2 yang pejuangkan Pasma sebenar nya giler kuasa dan syok2 sendiri dan impikan jawatan2 penting dalam kerajaan apabila PKR-DAP memerintah Negara. Mereka telah bertekad bertaruh masa depan mereka dan sedia berputus arang dengan Pas kerana percaya penuh dengan Anwar. Mereka pulak beranggapan yang anwar akan membela dan melayan mereka baik2. Tapi mereka yang dirasuk anwar tidak tahu yang mereka adalah dialatkan. Bila tiada hasil yang memuaskan, mereka akan dikencing dan diterajang oleh anwar dan dap. Pasti nya mat sabu, husam, dll tengah panas giler di atas scenario "kajang terkangkang"

Anonymous said...

Sokong! mulai sekarang blog2 penyokong PAS dan UMNO tumpukan usaha bersama menghapuskan para asid-para asid dalam parti masing2.

Biar pun tak bersama, inilah masanya kita porak porandakan PKR, DAP, PASMA dan juga penyakit Asma.

PASMA dan Asma lebih kurang sahaja tersemput-semput. Wahai ahli2 PAS yang masih setia berhati2lah fitnah dari golongan Dajjal Mata Lebam. Mereka akan mulakan lakonan tahap Opera untuk memburukkan PAS dan UMNO.

UMNO dah buang Dajjal Mata Lebam, Silapnya Tok Guru kutip dan menjunjungnya tahap Dewa.

Dialah punca segala musibah.