Thursday 12 December 2013

Aku Sokong Sepenuhnya Kenaikan Tambang LRT, Monorel dan Semua Kos-Kos Yang Lain!!!

Aku tak pastilah sama ada para pemimpin PR, khususnya PAS akan menggunakan kesempatan ini untuk menunjukkan kita jauh lebih baik berbanding kerajaan UBN yang terlalu ikut telunjuk kapitalis yang menekan rakyat.

Jangan pula ada yang jadikan isu ini sebagai isu untuk berkempen politik saja sedangkan kita sendiri tak ada langsung cadangan yang boleh diberikan kepada rakyat untuk rakyat membandingkan kita dengan UBN.

Inilah masanya kita tunjukkan kehebatan kita. Kita kena tunjukkan yang kita lebih berwibawa, lebih berperancangan dan lebih memikirkan nasib rakyat.

Walaupun PRU14 masih bertempoh 4 tahun lagi sekurang-kurangnya, tapi isu kenaikan harga barangan ini boleh kita gunakan dengan semaksimum mungkin. Tempoh 4 tahun ini wajar sangat kalau kita terangkan bagaimana perubahan kerajaan membolehkan semua harga barangan dan perkhidmatan diturunkan atau dikekalkan pada paras sekarang di samping, kita turut memakmurkan kewangan negara

Harap sangatlah jangan ada di kalangan pemimpin kita yang tersalah cakap dan akhirnya isu besar yang serba menguntungkan ini membuktikan pula yang kita sebenarnya tidak lebih baik daripada para pemimpin UBN pun.... macam yang selalu berlaku sekarang.

No comments: