Sunday 3 November 2013

Senang Kerja Di Sungai Limau, UMNO Sabotaj UMNGOK Untuk Menangkan PAS-Anwarinas


Umno terpaksa calonkan bekas pensyarah kanan UPSI utk teruskan legasi arwah ustaz Azizan di Sg Limau sbb arwah adalah pendidik. Jd, mahu tak mahu terpaksa jugalah Umno cari individu yg setaraf dgn kelulusan arwah. Akhirnya yang terpilih adalah Dr. Sohaimi Lazim. Manakala PAS pulak pilih Azam Samad, dua pupu Phahrolrazi Zawawi yg diketahui cuba mengguling dan menjatuhkan arwah ustaz Azian bersama2 Mahfuz Omar dgn dibantu oleh Abg Mat Sabu yg dpt bantuan kewangan Lim Guan Eng dan DAP.

Umno dr awal dah bergolak. Tok Mie, bekas Ketua Bhg sakit hati sbb tak terpilih sbg calon walaupun sedar dia bw byk masalah. Cubaan sabotajnya tak berjln dgn lancar sbb modus operandi dah pecah dan dia kena kepung.

Tp Umno lupa, yg dtg berkempen bersama2 pemimpin Umno, adalah golongan trojan horse Anwarinas.

Seorg anggota rombongan Isa Samad yg dtg dari Negeri Sembilan, telah menjlnkan kempen agresif utk memenangkan calon PAS. Anggota rombongan itu yg ada dlm pasukan pemeriksaan perubatan yg dibawa oleh Isa Samad, telah dikesan cuba sabotaj kempen Umno.

Semlm pula, seorg bekas Pengurus di Perbadanan Kemajuan Ekonomi Negeri Perlis (PKENPs) yg juga bekas AJK UMNO Bahagian Arau dan kalah dalam pertandingan merebut jawatan Naib Ketua Bahagian Arau baru2 ini, telah mengeluarkan kenyataan di Facebook yg jelas merupakan cubaan sabotaj Umno.

Walaupun secara lahiriah, sokongan utk Umno kelihatan mencanak di Sg Limau, PAS dan PR tdk perlu khuatir krn akhirnya Umno akan dikalahkan oleh trojan2 horse spt ini.

No comments: