PENGUMUMAN

PENGUMUMAN

Saturday, 12 January 2013

HKR GAGAL DAN MENGECEWAKAN!

Macam yg aku dah katakan sblm ni, HKR mmg gagal sepenuhnya walaupun org2 Anwar cuba nak membesar2kan angka yg hadir.

Drpd pemerhatian, aku tak nampak langsung jumlah 200 ribu apatah lagi 500 ribu mcm yg diumumkan oleh Isham Rais.

Paling banyak pun cuma 50 ribu. Itupun diambilkira dgn keadaan Stadium Merdeka dan hadirin di luar Stadium.

Ramai kwn2 aku yg kata, label Himpunan Sokong Shamsidar tu mcm dah betul sgt. Sebab tu, ramai yg keluar bila Anwar berucap. Anwar pun mcm tak semangat nak berucap. Ucapannya pendek dan dia plak mcm bagi ucapan taraf ceramah sja.

Mmg tak ada apa pun. Tak hangat sgt kut sbb himpunan dibuat dlm stadium. Kalau kat jlnraya tu lain la cerita.

Apapun, mudah aku kata, perjalanan PAS dlm PR masih jauh lg. Nasihat aku, jgnla mimpi kuat sgt. Takut terkencing mlm sja nanti.

Sent from my dig

No comments: