Wednesday 7 May 2014

Petisyen Hudud4Malaysia... Mari Kita Bagi Sokongan

Assalamualaikum w.b.t....

Dengan takzimnya kami memohon tuan/puan untuk menandatangani petisyen Hudud4Malaysia sebagai sokongan kepada pembentangan Private Bill Kelantan tidak lama lagi. Kami juga dengan rendah dirinya memohon jasa baik tuan/puan untuk menyebarkan makluman perihal petisyen ini di wall-wall FB ataupun Blog2 tuan/puan.

------------------------------
-------------
Klik pautan ini
http://www.petitionbuzz.com/petitions/hudud4malaysia

- Isikan maklumat diri anda (nama penuh, umur, lokasi dan email) dalam ruangan "Sign The Petition" disebelah kanan atas laman ini.

- Klik butang "Sign Petition"
---------------------------------------------

Kami sedang dalam usaha menyediakan bahan-bahan penerangan mengenai hudud dan Undang-Undang Islam ini untuk kefahaman tuan/puan yang akan disebarkan menerusi laman facebook kami.

InsyaAllah bahan-bahan itu sedikit sebanyak akan dapat membantu tuan/puan memahami seterusnya menerangkan perihal Hudud dan Undang-undang Islam ini kepada rakan2 samaada yang muslim atau tidak....

Kejayaan pembentangan ini akan membuka ruang untuk perlaksanaan Hudud dan undang-undang Islam di negeri-negeri lain seterusnya dengan izin Allah dapat menjadi undang-undang dasar negara Malaysia ini.

Semoga dengan usaha tuan/puan ini dapat menjadi ibadah yang diberkati-Nya... InsyaAllah.

Untuk makluman tuan/puan.

Kami menyasarkan sekurang-kurangnya 50 NGO bersama kami untuk menyampaikan sendiri memorandum ini kepada Y.A.B Perdana Menteri Malaysia dan Ahli-Ahli Parlimen Muslim dalam masa terdekat ini di Parlimen. Jika anda mewakili mana-mana NGO yang berminat untuk bersama kami, anda bolehlah menghubungi di facebook menggunakan ID ini atau berhubung di pages FB kami.

Kami juga sedang merancang "road show" penerangan Hudud ke seluruh Malaysia bagi memberikan kefahaman perihal hudud ini kepada rakyat muslim dan bukan muslim.

Sekiranya, matlamat kami tidak menepati sasaran minima 100 ribu penandatangan petisyen online ini, InsyaAllah kami akan turun ke jalanan untuk mendapatkan tandatangan sokongan dari rakyat marhein. Beberapa lokasi strategik telah dikenalpasti seperti di stesen LRT Masjid Jamek, Sogo dan KL Sentral. Mana-mana sukarelawan boleh bersama kami. Like dan berhubunglah dengan kami di pages FB kami.

Kami merayu tuan/puan untuk menyebarkan petisyen ini dan menyeru rakan-rakan tuan/puan untuk menandatangani petisyen ini. Semoga dengan usaha tuan/puan ini, Allah memudahkan Hudud dan undang-undang Islam dilaksanakan di Malaysia... InsyaAllah.

Segala yang baik dan yang buruk datangnya dari Allah;- Yang baik datang sebagai nikmat Ilmu dan yang buruk datang sebagai nikmat sempadan dan tauladan. Kepada Allah Kita Berserah – Kita berusaha, Allah mengizinkan, Rahmat Allah menentukan segalanya, InsyaAllah.

Aqulu qauli haza wa astaghfirullahal adzhima li wa alakum. Wassalamualaikum Warahmatullah Hiwabarokatuh.


http://www.petitionbuzz.com/petitions/hudud4malaysia

No comments: