Wednesday, 19 October 2011

KAHKAHKAH NAK SEMBAHYANG DHUHA PUN PAKAI BANNER?

Ni apa ke hal nak sembahyang dhuha pun kena berbanner-banner? Ni projek sapa pulak yang buat banner ni? Siapa punya idea nak sembahyang dhuha kena pakai iklan?

kahkahkahkah...

kelakarnya... siap berjemaah dengan bilal, imam dan guru kafa lagi!

apasal dhuha sj? kenapa tak buat banner ajak orang ramai solat subuh berjemaah dan penuhkan masjid di DUN Sungai Rapat?

Eloklah ajak sekali Nizam Kicap tuh... daripada dia tak dak kerja dan asyik mendengki orang sebab takdak kerja, elok suruh dia gerakkan media-media pro-mamak pangkor untuk galakkan orang ramai datang solat subuh berjemaah, kemudian sambung terus dengan solat sunat dhuha..

kahkahkahkah... kelakar ler komer nih!

36 comments:

Anonymous said...

errr...bukan yg buat banner tu adun sg rapat midah exco ke? cer tengok... gambo dia pun kan ada skali tu.

Anonymous said...

Midah datang bulan...tak boleh sembahyang. Sian bloggers ni, kena dummy kononnya balun Midah sebab satu dunia dah tau blog ni blog upahan Midah & Zura!

Anonymous said...

balaci nizam saja yang akan cakap macam kau, Anon 06:17

yang aku nampak blog ni sedang melaga-lagakan kepimpinan UMNO di Perak, perangai pencacai Pakatan tegar.

takkan itu pun tak nampak lagi?

Anonymous said...

elok la zamri mamak berbaik2 dgn midah boleh sbhyang sama2 kawasan midah kalau zamri baik dgn nizam pun mike marah jugak, yang mana satu betul pun tak tahu le bila zamri dgn nizam pun marah bila zamri dgn midah pun x kena bengap betul la mike ni

Zura said...

Siapa la yg tuduh saya nie? Fitnah tu dosa nya lebih berat dari membunuh saudaranya sendiri...apa lau kawan saya nie... Dulu kata blog anathor brick in the wall saya punya, lepas tu kata flyingkick saya punya, nie dah kata santau berapi saya punya, kopi o kow tak nak kata saya punya jugak ke? Atau kata parpukari dan perak today pun saya punya jugak...

Anonymous said...

ala..tri silver pun zura punya jugak

Zura said...

Ke situ pulak dah.... Suka hati korang lah. Allah lebih mengetahui... Cuba cari siapa musuh korang yang sebenarnya.... Tak payah kaitkan saya... Sebab saya ngan nizam tak ada masalah dan tak pernah selisih faham atas apa alasan sekali pun. Tak ada sebab utk kami bergaduh sampai nak wujudkan blog utk hentam sesama sendiri...

Anonymous said...

ayat orang politik...bunyi cam suci je....tolong la jgn buat ayat poyo ni...macam la mulut org boleh tutup pasal kamu zura...haktuihhhh

Zura said...

Kami tak pernah berebut harta, tak pernah berebut, duit, tak pernah berebut kasih sayang, x pernah berebut jawatan, tapi mesti ada org lain yg ada masalah ngan nizam . Tapi kenapa u all kaitkan ngan saya. Boleh tak terangkan apa logicnya saya gaduh ngan Nizam.... Pls....

Anonymous said...

alah marah2 pon ko masyuuukkk gak zura....

Zura said...

Cara org tulis kat hati nie pun tau hatinya tak suci....org2 mcm nie le yg menghancurkan masyarakat....

Zura said...

Tak marah pun... Cuma sedikit hairan... Kalau nak ikut cerita mulut org.... Makna nya sama le juga mcm blog nie.... Setakat dengo cerita je.... Rilex la.... Kita yg pilih utk berada di dunia yg penuh pancaroba nie.... Jadi kita kena le redo dan stedy sikit.... Jgn bila keluar perkara2 mcm nie kita nak tunding sana tunding sini.... Leceh la.... Tak best la mcm nie....kita dah besar....

Anonymous said...

korang semua bodoh..tak tahu cerita pasal si kicap..bacer http://kopiokaw-saga.blogspot.com/ utk tau cerita dri org dlm!

Anonymous said...

kalau nak dituduh si nizam tu penyamun, puak-puak di bernama ipoh tu pun penyamun gak. takde plak kena hentam kaw2

Anonymous said...

Entahlah kome. Ingat cerita 3Abdul dialog P Ramlee. . . . Dah kena dah penyamun tipu penipu. Nizam ke Zura ke cakap le apa pun kami kat jabatan tau perangai kome berdua. Zura bila Exco Midah x ada dia pengerusikan mesyuarat. Lepas tu proposal bisnis mesti ikut pintu dia dulu. Jadi tak payah le nak cakap seolah olah diri tu suci.

Anonymous said...

Allah lebih mengetahui... Siapa kita nak bercakap tanpa bukti...

Anonymous said...

Tak kerana dek zura ngan midah, zambri ngan nizam pun tak merasa duduk dkt pejabat MB. Buat ape la Zura dgn nizam nak bergaduh.. Logik la sket...

Anonymous said...

lama x dengor citer zura nie..

Anonymous said...

Nizam memang penyangak dan anak haram tu dah beli Porsche Cayenne, dulu pakai BMW 5 series. Lagi nak tuduh orang lain, sudah la Meor Black, dulu masa kau jilat Hamdan bukan main lagi kau sanjung dia, sekarang kau dah jadi balaci Nizam pulak. Mike dah jadi potgraper MB dan terpaksa kena cuci taik Nizam yang kuat berzina dan ke rumah urut ni. Teman tau dia suka ke rumah urut lina kat Pasir Puteh tu. Nak cerite lagi ke?

Anonymous said...

Teman setuju bebenor tu Yop, kalau tak kerana Midah ngan Zura rampas Perak balik ni, alamatnya mamak zambry dan nizam pelikat tak merasa la semua kemewahan sekarang ni

Anonymous said...

wartawan sambilan bernama ipoh tajul safuan pun boleh beli bmw, tak kan la nizam tak boleh beli cayenne atau bmw. bezanya nizam beli cayenne tak le heboh-heboh tapi si tajul tu baru dapat beli bmw janda tapi hebohnya satu negeri. itu beza orang cerdik dengan orang tak berapa cerdik.

Anonymous said...

sapa cakap tajul beli BMW, dah siasat ker cik Zue. Udah ler dengki dengan orang... bawak bertaubat ler... cik tu dah nak mati dah, penyakit pun banyak.. udah2 ler tu, tak der untung pun.. dari cik buat fitnah tak siasat, nnt malu diri sendiri. pegi siasat betul2 dulu baru nak jaga tepi kain org.

Anonymous said...

anon 21:32

sape cik zue lak nie.. tibe2 petik je name org

Anonymous said...

dengki fitnah, tu le ayat orang kelab media perak bila kena cuit sikit. relek le...nizam kene lagi teruk kiri kanan atas bawah depan belakang.
pasal mati ni orang kelab media tu semuanya umur panjang-panjang, sebab tu tak tahu nak bertaubat walaupun dah sapu banyak duit haram bagi makan anak isteri.

Anonymous said...

tahu ker duit tu haram, sejak bila ambil kerja malaikat pulak ni boleh bagi hukum sendiri ni. hehehe..

Anonymous said...

awok mintak mahap dan tarik balik la ape awok kate wartawan bernama tajul safuan dah beli bmw. ghopernye projek-projek yg kelab dapat belum cukup nak beli kete jerman walaupun yg seken-hand. kene keje lagi keras utk dapat projek lebih beso lepaih ni pulak.
kepada geng2 kelab yang nak manjat gunung kinabalu tu, kalau betul deme takde ambik duit cara tak betul guna nama media, awok doakan selamat pergi dan kembali tapi kalau ada walaupun sehengget, awok doakan semoga Allah dapat menunjukkan sesuatu nanti sebagai pengajaran. Amin.

Anonymous said...

Anon 05:54 - mike tahu ke duit tu halal, boleh pulak mike ambil kerja malaikat ye.

Anonymous said...

wah, abg tajul bila kluar bab beli bmw cepat je melompatnye menafikan. ni ade satu lagi khabo angin, dato bandar ipoh katanye ade beri kontrak motong rumput MBI kpd kelab media atas nama kelab media.
tp katenye abg tajul dakwa kontrak tu dia yg dapat atas nama dia dan telah di sub-kontrak kpd org lain.
mane satu yg betul ni abg tajul...cer citer.
awok idak le dengki atau busuk hati, cuma nak tahu hal sebenar aje... kesian ahli2 kelab yg lain sbb dapat baju kelab sehelai je.
kalau abg tajul dapat atas nama sendiri, teman tertanye-tanye juge atas dasar apa dato bandar bagi kontrak tu.
puak2 pembangkang... cer check

Anonymous said...

Hahahaha komen yang atas minta maaf lepas itu bantai lagi.. Apekejadahnye kamu ni!!! Bodohhh x bertempat..

Anonymous said...

Anon 07:44 - jangan la jadi macam anwar brahim nak ngelak2. cuba jawab betul ke tidak...kan senang.

Anonymous said...

abg tajul dah kaya sekarang.......beli bmw warna hitam.. ..plet AHR....xpercaya pergi siasat kat umah dia......dia pegi kerja bawak hyundai jer....pandai dia berlakon.....mcm nizam kicap jugak....

Anonymous said...

kelab media perak kena buat lawatan kerja ke terengganu.
sambil makan keropok lekor boleh belajar bagaimana kawat - kelab wartawan terengganu - menjalankan operasi kelab.

Anonymous said...

timbalan presiden kelab media perak kan seorang ketua jabatan gred 48.
tak kan gred 48 tak tahu cara nak berpersatuan. jangan bikin malu orang gomen.

Anonymous said...

lu dengki ke si mamat gred 48 tu...lu pandai sgt lu pegi jumpe si mamat gred 48 tu ckp la lu nak ambil kelab media perak tu..lu ni bebal la sgt pasal ape...lu buka la kelab back-up NIZAM SUA PERAK..ok kan...pengerusi mior black..timbalan pengerusi mazni suara perak..bendahari mekna kperak..ok ni dah cukup mantaap kelab baru akan di buka nak jadi ahli kene jilat kepala nizam dulu...terbaik kelab ni

Anonymous said...

sah, anon 01:45 ni geng2 kelab media perak tapi siapa agaknya ya. hehehe. cer sabo geng, kalau betul citer2 pasal kelab media tu tak betul, cer citer yang betul, baru le orang faham hal yang sebeno.

beritaGempa said...

http://www.youtube.com/watch?v=7o7Vj6vnbgQ&feature=related