Sunday 26 July 2015

Takiyuddin Hassan Dipecat Dari Jawatan Dalam PAS Kota Bharu Oleh Pengerusi GERAKAN HARAPAN BARU Kelantan


Wan Abdul Rahim Wan Abdullah yang juga merupakan YDP Kota Bharu merupakan penyokong kuat Anwar Ibrahim dan penjilat paling tegar Lim Kit Siang. Apa-apa sahaja yang disuruh oleh Anwar Ibrahim atau Lim Kit Siang, akan segera dijunjung dan dilakukan oleh Wan Abdul Rahim Wan Abdullah.

Pada Pilihanraya Kecil Pengkalan Kubor tahun lepas, Wan Abdul Rahim Wan Abdullah telah melakukan kerja-kerja sabotaj yang akhirnya menyaksikan calon PAS kalah teruk di tangan calon UBN.

Pun begitu, dia tidak dikenakan sebarang tindakan, sekaligus menyebabkan Wan Abdul Rahim menjadi besar kepala dan berlagak sombong.

Pada pemilihan parti yang lepas, Wan Abdul Rahim secara terbuka menyatakan sokongan kepada PASMA yang dipimpin oleh Phahrolrazi Zawawi dan memilih serta berkempen untuk menggulingkan TGHH serta kepimpinan ulama. Tindakannya itu mendapat pujian daripada Lim Kit Siang yang membuat lawatan peribadi ke Kota Bharu serta mentazkirahkan hukum hudud di hadapan penonton Melayu-Islam yang juga merupakan penyokong kuat PAS.

Keinginan dan kecenderungan Wan Abdul Rahim untuk menjatuhkan PAS dan menjadikan PAS sebagai sebahagian daripada DAP di bawah jajahan Lim Kit Siang memang tidak dapat disorok-sorok lagi.

Selain daripada berjawatan Pengerusi PASMA Kelantan, kini Wan Abdul Rahim juga adalah Pengerusi Parti Gerakan Harapan Baru Kelantan yang belum didaftarkan dan disahkan oleh Pendaftar Pertubuhan.

GHB telah diisytiharkan sebagai parti yang akan bertanding menentang PAS di semua kerusi yang ditandingi oleh PAS di seluruh Malaysia dengan menjadikan Johor sebagai kubu kuatnya. GHB mendapat pembiayaan dan segala latihan teknikal serta taktikal daripada DAP. Beberapa orang pemimpin GHB terutama Mat Sabu dan Khalid Samad sedang aktif melancarkan ceramah dan kempen memburuk-burukkan PAS di seluruh negara.

Tindakan Wan Abdul Rahim memecat Takiyuddin Hassan sebenarnya telah dijangka dari awal lagi. Wan Abdul Rahim sedang dan telah menyalahgunakan kuasa sebagai YDP PAS Kawasan Kota Bharu bagi mengukuhkan GHB dan melumpuhkan PAS seratus peratus di situ.

Orang seperti Wan Abdul Rahim ada ramai di seluruh Malaysia. Kesemua mereka berselindung di sebalik jubah PAS dan mereka juga akan menggunakan kuasa PAS sewenang-wenangnya untuk menghancurkan PAS di samping menghidupkan GHB. GHB akan dijana dengan menggunakan semua kekuatan logistik dan aset PAS.

Kepimpinan utama PAS perlu melakukan pembersihan secara segera dan pantas. Kenalpasti orang seperti Wan Abdul Rahim tidak sukar kerana golongan berkenaan bergerak secara terang-terangan kerana berasakan mereka sangat kuat didalangi oleh DAP. Selagi puak-puak ini tidak dinyahkan dan disingkirkan dengan segera, PAS akan hancur di tangan mereka.

Niat mereka tidak baik. Perbuatan mereka sangat buruk. Amal mereka hanyalah untuk mengagungkan Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng. Tiada gunanya PAS terus menyimpan mereka ini dan berharap mereka akan berubah sikap. Parasit dan Iblis yang merasuk hati mereka, sudah terlalu kuat untuk dipujuk. Sebaliknya ubat kepada semua masalah ini adalah dengan mengerat dan menguburkan mereka.


2 comments:

Unknown said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH RAWA GUMPALA yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085-316-106-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH RAWA GUMPALA saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH RAWA GUMPALA karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya.

Cg Soh said...

Pergh..blog ni pengganti atau anak murid papagomol jahannam ni