Friday 18 October 2013

ATHEIS TUA NI PLAK KATA ISLAM DICEDUK DR AGAMA HINDU!


Terus terang ckp ler, aku cukup kenal sgt dgn mamat tua bernama Hishamuddin Rais ni. Dulu, aku selalu lepak kat bwh ofis dia di Bangsar Utama dan dgr temberang2nya. Tapi lama2 Allah Taala ilhamkan kat aku, org ni sebenarnya amat merbahaya kpd mana2 gerakan. Kalau dia tolong PAS, PAS hancur. PAS bkn setakat hancur, malah diperhinakan oleh umat dan pejuang2 Islam sendiri.

Sama mcm Anwar Ibrahim jugalah dia ni. Kebetulan pula, mmg kwn dan sekutu rapat Anwar Ibrahim pun.

Yg aku tak fhm, knp ramai sgt pemimpin dan org PAS percaya dgn Isham Tukar Tiub ni. Lawan Umno tak semestinya dia satu saf dgn kita. Komunis pun lwn Umno. Kaum Sosialis dulu pun lwn Umno. Arqam pun lwn Umno. Takkan sbb semua tu lwn Umno, maka kita letakkan deme dlm satu kumpulan dgn kita dan kita pulak kena berkongsi fhman dgn deme?

Dr sehari ke sehari, byk sgt cubaan utk hancurkan Islam. Chua Jui Meng terang2 menipu dan berniat jahat bila terjemahan ayat al Quran digunakan utk kepentingan diri. Hari ini, si Atheis tua laknat itu pula perlekehkan Islam, kononnya Islam diceduk dr agama Hindu.

Aku tahu, lps ni ada la plak org2 PAS yg akan sibuk cr dalil dan hujah utk benarkan penghinaan Isham Tukar Tiub sbb dia lawan Umno.

Atau yg paling sadis, pemimpin2 PAS akan jd berhala bisu dan pekak sbb tak mahu kecilkan hati Anwar Ibrahim. Dewan Ulama mungkin dah terima arahan supaya tutup mulut dan tak bg apa2 ulasan ttg penghinaan yg dibuat si atheis tua itu.

No comments: