Thursday, 1 November 2012

PM NAJIB PUN TELAN AIR KENCING MR. PORNO SOI LEK


Aku tengok, tak ada mana-mana cai-cai UMNGOK pun yang berani balun Mr. Porno Soi Lek. Beraninya Presiden MCA tu ngutuk dan hina Islam, sampaikan PM Najib pun terkedu tak kata apa-apa.

Soi Lek kata hudud adalah lambang kebodohan umat Islam, depan-depan batang hidung Najib. Najib cuma diam dan bila ditanya wartawan, NO COMMENT katanya.

Hahaha...

Lawaknya PM Malaysia ni. Sebelum ini, kemain lagi ngutuk DAP, kononnya DAP kurang ajar. Pembodek, pecacai, penjilat dan pengampu pun bersilat sama untuk kembangkan lagi punggung Najib. Tapi bila Najib diam, semuanya macam terkesot telur masuk perut.

Habis semuanya takut!

Mengata kat PAS, bukan main lagi.

Ceh! UMNGOK sendiri pun takut dengan Soi Lek sampai tak terkata apa-apa bila Cina kulop tu hina agama yang dianuti PM Najib berdepan-depan.

Aku tak tahu kenapa la bodoh sangat UMNGOK ni sampaikan benda mudah macam tu pun, diorang tak leh nak tackle. Tapi elok jugalah UMNGOK kekal dengan zaman batu diorang. Senang sikit kerja Pakatan Rakyat.

PM Najib yang penasihatnya berbelas-belas orang tu, takkanlah tak nampak hala mana sokongan orang Cina sekarang. Takkanlah PM Najib tak tahu yang si porno tu sedang bantu Pakatan Rakyat untuk menang PRU-13 dengan membawa sokongan Cina kepada DAP dan PR.

Malangla nasib orang Islam kalau dibiarkan Najib terus jadi Perdana Menteri Malaysia. Lagi malang la kalau UMNGOK terus dibenarkan jadi kerajaan dengan MCA jadi komponennya.

1 comment:

cik kaki ketawe said...

maafla komen sikit ekk..erm...pas kan parti Islam..ok..tp kenapa bergabung dengan DAP??DAP ialah cina juga..pd mata sy lah..Dap hanya mempergunakan pas..kenapa pas tak sokong orang melayu Islam?? tak kesahlah Pas ke Umno ke yang memerintah..asalkan pemerintah kita beragama Islam dan melayu...kalau kita tak sokong orang melayu nanti kita terbuang dalam tanah kita sendiri...sy tak kesah di mana anda nak berpihak..tp cuba anda bayangkan..kalau anda menentang melayu..anda juga orang melayu...baca sejarah..kemudia baru pikir dan buat entry pasal polotik..menulis biar setelah anda mengkaji..sbb kenyatan yang penuh imosi kekadang akan memalukan anda sendiri..maaf kalau sy merosakkan entrya nda..tp sy agak kurang senang melihat dan membaca entry ini..sy tak layak nak hukum anda..maaf sebab sy meninggalkan jejak di sini..tp sy rasa sy perlu tegakkan sesuatu..pas atau umno memerintah tak apa..kerana kedua2nya di terajui oleh orang Islam berbangsa melayu..tp bukan Dap or PKR..mungkin kita tak nampak permainan mereka..tp sy sebagai anak penganalisis politik rasanya sy nampak kat mana yang silap nya..