Saturday 15 October 2011

WAH! JAUH BENAR NIZAM BAWA MAMAK PANGKOR BERCUTI!

Khabar yang sampai kepada aku, Nizam telah mengatur satu percutian ke Eropah bersama-sama mamak pangkor yang jadi MB Perak. Patutlah sayang sungguh mamak pangkor tu kat Nizam Kicap. Apalah agaknya agenda mamak pangkor dengan pressec kesayangannya tu nanti.

Setahu akulah, Nizam ni kalau tak ada betina jalang di sesuatu tempat, dia takkan pergi. Apakah Nizam Kicap sudah beralih selera dari Champion ke Eropah pulak? Tak cukupkah bini ketiga yang pernah jadi tukang urut tu, sampai perlu dia nak kena buang air kat Eropah pulak?

Tapi itu bukanlah sesuatu yang menghairankan sebenarnya. Tak cukup gempar lagi kalau Zamri mamak pangkor nak berfoya-foya dengan jalang terpaksa ke Eropah. Ada lagi cerita yang lebih gempar.

Aku diberitahu tentang kegiatan Nizam Kicap yang mungkin tidak diketahui oleh Zambri mamak pangkor. Nizam Kicap gemar berulang-alik ke sebuah rumah yang terletak di Sungai Rapat, milik seorang wanita tua yang cukup terkenal dengan hembus-hembusannya. Dalam kata lain, bomohlah....

Orang hubungan yang bagitahu aku, dia terserempak beberapa kali dengan kereta baru Nizam Kicap yang menggunakan duit kerajaan negeri di hadapan rumah wanita tua itu yang terletak di corner lot. Seorang lagi kawan aku bagitahu, dia pernah ternampak tangkal yang dipakai oleh Nizam Kicap di pinggangnya.

Sakit apalah gamaknya Nizam Kicap sehingga perlu berbomoh-bomoh? Jangan-jangan Nizam Kicap nak jadi Mona Fandey kedua pulak kut?

Isyyyyy... kusssss semangat... harap-harap Nizam Kicap yang desperate sangat tu, taklah sampai ke peringkat Mona Fandey pulak!

9 comments:

Anonymous said...

cukup2 la tu ooooi, dari awal sampai sekarang apa yang mike tulis semuanya mike kata dengar cerita dari org tp mike rasa betul dan sahih ke cerita tu semua, mike yang bodoh ni pun main tulis je buta dosa je

Anonymous said...

nizam takda apa2 mike je yang lebih2 apa hal

Anonymous said...

Aku adalah salah seorang saksi yg boleh bongkar kegiatan botak ni, so korang yg komen tu mesti hisap telo botak tu, jagilah anjicng belaan dia. Wakakaka.

Anonymous said...

Hari nie tak ade dengo cerita lagi ker yoep??nak jugak teman dengo ape lg mike nak tulis..? dasyat mike yer hari2 keluar berita pasal nizam kicap nie...ate buat le surat haborr ramai sikit org tau..dlm ini lambat org nak tau nyer.... Wakakak teman tengok die rupe itu ....

Anonymous said...

Aku dengar cerita nizam kicap kawin lg...cukupkan 4!. Panas! panas ! Panas! Katanya die nikah dgn bomoh siam pulak...mcm2.. Mike x dengo cerita ker??? Lambat le mike nie..

Anonymous said...

2anon kat atas tu mesti anjing upahan si botak sabit tu mereka meroyan semacam. Teruskan bongkar santau berapi, dah lama rakyat perak jelak.tgk perangai mb mamak dan camca dia si botak ni

Anonymous said...

Nizam pakai kereta mewah. Kahwin ramai, sebat duit kerajaan pun masih lagi mb simpan dia. Botak ni jugak suka jadikan wartawan bagai kuli bapak dia. Sprm tak nak siasat dia ni ker?

Anonymous said...

Dt hamidah tu pun banyak gak kes sprm. Siasat dia juga la

Anonymous said...

kelab media BERNAMA & kroni pun kena siasat juga